neděle 13. dubna 2008

rozsvitte

ty svetla a vracejte poklopy na kanaly, do prdele.
nebo to tu vsechno podpalim, to budete koukat!!


a jak to vlastne bylo? cwe, kdo vi. ja si pamatuju nejakej most, dosel jsem k nejaky rece, coz mi prislo trochu divny, kdyz jsem v lohesovicich jeste zadnou reku nevidel. najednou ke mne bezi pes. psa uz jsem lohesovicich videl, takze to uz jsem se tolik nedivil. na druhou stranu pesejk umi kousat trochu vic, nez tadlenta luznice, nebo co to tady tece. nastesti zacal stekat a jak znamo, psejk kerej steka, nekouse. to da rozum.
tak jsem sel zpatky a premejslel, proc jsem sel vlastne tam. a hele, benzinka agejp, uz vim, ja mam vlastne hlad! kupuju samozrejme dietni bagetku vod krokodajla a u benziny na me cumi lopicajti, ja cumim na jejdlo a najednou cumim v nejaky jame a bagetka hezky poslusne obe pulky namazanou casti na chodniku. lopicajti se bavili vic, nez ja. sbiram sebe, bagetku taky a rikam loviskovaci slovicka.
hlad jsem ale mel poradnej, trosicku to chroustalo, ale to je ceku u prdele, kdyz je nasranej.

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

:)))
javejs

Anonymní řekl(a)...

tomu rejkam teh reality sou s tragickym koncem

Anonymní řekl(a)...

no není to snad moje dítě? jaké štěstí ho potkalo, i policajty rozesmál a ani ho nezabásli

Anonymní řekl(a)...

:)))
jauvejs

johny řekl(a)...

ahoj mami :))

prcak řekl(a)...

vejce ;)
gut